Nora's FotoPage

By: Nora Amir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 1-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Sabrina a.k.a Edd's Wed...Frens' Gath (GG Group)..27/11/05

dlm blk pengantin ni....color fav.aku..
ni haa 'pengantin' yg sememangnya giler glamer! ahahha..
tepi pelamin nih..ngan cik 'deejay' radio perlis nih...
View all 14 photos...
27/11/2005...satu tarikh 'keramat' utk aku & kwn2 UiTM... (bebudak Masscomm) Korang nk tau napa...ermm..kawan aku ni ha..Ms.Sabrina.Upss..Pn.Sabrina a.k.a Edd dh pon selamat bernikah/kawin ngan pasangan pilihan akak kiter ni 'Mr.Ridzwan a.k.a Wan....Aku dapat tau pon last minute...tapi sbbkan dier ni member sakat..member kutuk dan yg sewaktu dgnnya masa study dulu...tapi dier ni mmg baik wpon 'mulut laser' ala2 "Kak Engku" cam dalam Melodi tu..ahaks! Edd, aku p jugak....ko patut hargai 'pengorbanan' aku...Kalau aku kwin kau tk dtg mmg siap laa...Kalau korang nk tau..Edd mmg comel giler! Tapi ari tuh dier punya laa 'control cun' ahaks....Hilang 'gelak' dier yg buruk tu..Edd..Jgn marah ehh....
We all sempat jugak berposing2...nk bg gempak majlis..hhuhuhu...ni kire dtg bkn nk bg gempak majlis dier tapi sempat buat ala2 'frens gathering' lagi wpon tak ramai yg p.....aiseh...Marlia kwn baik aku sorang ni pon..dah bwk 'bola' dier ke hulu hilir..Kire bakal 'Mama Ranggi' of the year....tk ramai yg dapat aku jumpa..yg ader pon...Intan ngan kakak dier..aku..Fazril...Marlia & Hubby...yg tk dapat dtg Kak Zura (due dier nk bersalin dah hampir...huhuhuu ) & Hubby dier..Rizal..Tk per akak...We all ader amk gambar ni khas buat akak n kwn2 yg lain...Tapi pic kali nih tk byk...ader lagi kat Intan nyer kamera...Nanti aku cuba daptkan dr dier...Ok chaoss.....


Wednesday, 30-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
My Sweetheart Isha..Daniel..& Fariz..

Isha sajer nk tayang gg dier yg 'putih' laa tu..
Daniel kontrol 'ensem'..suka sbb kene apit kiri kanan..ahaks
isha tk ready lagik nih Acunya..
View all 9 photos...
Kalau u all nk tau..depa nih buah ati kiteyg paling kite sayang....Isha..Daniel..Fariz..Actually ader lagi coming soon..(adik Isha)...then next year satu lagi pulaks...wah..wah..wah..kite ni dok buat koleksi ank buah jer ni haa..ahaks..
Isha & Daniel ni rakan sebaya..orang awal tahun..sorang lagik ujung tahun...Fariz kira baru lagi...adik pada Daniel..3 ni pon dah cukup buat kite haru biru..ahahhahaaa.....Isha and Daniel nih cute cam Acunya ni haa..ehehheee..Jgn marah Kak Lang/Abg Ali.. ;-p Ader lagi ni kite nk uploadkan...nanti free2 kite masukkan laa ehh.....C yaa.....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net